Crazy!



Satte mig just i soffan efter ett långt bad! mhmmhmmm de va skönt!
behövde jag efter denna dag :)
fick jobba över då de va för lite personal på eftermiddagen!
så jag stannade till 3, sedan tog jag bilen ut till Erikslund och letade upp bolaget, och ica maxi som som tur var låg brevid varandra ;)
köpte mig en vinare och några öl tills imorn, och sedan skulle jag in på ixa maxi, för att köpa ett puder, haha men de vart två kassar med mat, hade väl en tusenlapp kvar så jag tänkte att llite mat till mig själv kan jag väl få köpa :D
lite grönsaker och frukt, falukorv, fläskytterfile för ett kanon pris, och lite annat smått och gott :)
köpte mig även två grillade kycklinglår och en fralla som jag åt till middag :D
nam nam

sedan när jag kom hem så var jag total trött, packade upp varorna, och la mig i sängen en timme!
sen vare kattmat dags!
och efter att de små hjärtarna fått lite mat, så hoppade jag i badet!

och angående bilden så va ja bara tvungen då jag dog av hur ful ja va när jag tog ur mina flätor jag hade på sidan!

nu längtar jag till imorn, då jag ska till Flen och ha mys me mina bästa!

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0