Det är bara att bita ihop!



Nu ska jag vara otroligt svensk, och säga Jävla fitt vinter!
när man vaknar och ser att det snöar i februari så vet jag att jag inte är ensam om att tycka de är åt helvete!
nu har de ju varit vår mys, snön har smält lite gran och det har varit skapligt varmt,
ja menar vintern kan ju inte luras sådär, så att man fåt upp hoppet om att de snart är riktig vår och att snön snart kommer vara borta!

jag älskar den första snön i nov, de är verkligen en amazing känsla när de första snöflingorna faller ner, men asså de kunde ju räcka med att de va snö fram till nyår, och sen första januari så kunde den varit borta!

ja bryr mig inte om att de e kallt, men just nu när de ligger massa snö, så blir mitt liv så himla jobbigt haha
de e ju inte lätt att cykla till jobbet i de här vädret! aja ja får väl dra en timma innan ja börjar! så hinner jag fram haha

gick upp runt halv 10, vaknade faktiskt helt av mig själv, så de måste tyda på att min kropp börjar ställa om sig, nu e jag mer van att jobba!
direkt när ja gick upp la ja mig i ett varmt varmt bad, så otroligt skönt att bara ligga där och flyta i värmen ;)

nu har jag ju massa tid till övers så ja tror ja ska ge mig in på o städa lägenheten, de kan behövas då jag har katter och de just nu fäller en jävla massa päls, URSCH
får lite halvpanik när det är katthår överallt, men då brukar ja tänka på hur mycket jag älskar mina små kissar och så glömmer jag bort de jobbiga :D

se ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Vänta bara, vi har hela mars kvar också, det är då det kommer som mest snö:P

2011-02-10 @ 12:44:41
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/
Postat av: Siri :)<3

Hej!

Hur mår du? Några planer för dagen

btw, fin blogg.



//siri ^^

2011-02-10 @ 19:54:32
URL: http://menardumig.blogg.se/
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Ja jag är också sjukt trött på vintern och all snö. Har snöat sjukt mycket här i Oslo också och trafikkollektivet står stilla som vanligt.:/



Jag jobbade på Oxbacken i 3-4 år så vi var där och sen nere på stan. Jadu, jag tröttna på Västerås och en massa bittra människor som bor däre och inte gör nåt åt sitt liv så jag tog mitt pick och pack och drog till Oslo utan att veta vad som väntade på mig :)

2011-02-10 @ 21:00:52
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0