det här vart en heldag ;)

ja de vart de verkligen rent ut sagt!
istället för att jobba 7,30-16 så vart de 7,30-21 haha
jag gillart!
de brukar inte vara okey att ta två pass på raken, de fick vi i varje fall inte göra i Flen!
men här i västerås så ere andra bullar så att säga ;)
känns ju skapligt nice, för mig spelar de ingen roll, skulle lätt kunna jobba såhär nästan jämt!
Fan va cash man skulle tjäna då ;)
nu e jag iaf uppe i 155 timmar så de känns ju NICE!

men nu e jag faktiskt väldigt trött i kroppen, och trött i huvet med, måste bara varva ner en stund sen ska jag sova!
jobb imorn igen 12,30-21 !

fan ja e så tråkig, jag inser de själv, de ända jag skriver om är att jag jobbar, men tyvärr så e de ju det mesta jag gör just nu så ni får leva me de :D

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0