.

Nyss hemkommen från dagens arbete!
hade en trevlig dag med trevliga kunder, och trevlig personal!
nu blire jobb hela veckan förutom fredag och söndag, för på fredag ska ja till flen en sväng och hämta farmors bil, hälsa på mammsen, sara och roggan, och även ta med syster tillbaka till västerås :D

ville bara dela med mig av att mina grannar just typ lyfte in en styckad ko till deras lägenhet och la den på balkongen hahah fräscht!

nu ska ja ta mig en snabb vil, måste vila lite för jag e total död i hela kroppen, de känns att man inte är van och springa omkring upp och ner i trappor, dör i fötterna typ.! måste skaffa mig ilägg så att min hälsena inte börjar döda mig igen! iaf de får bli en snabbvil, för jag måste sova tidigt ikväll annars orkar ja inte me o jobba hel dag imorn!

ja menar man tror att kl 23 är tidigt, att de är en normal tid att gå o lägga sig! eller ja de tror ja iaf, men till min fasa så har ju min mobil en otroligt jobbig funktion och det är att den säger hur långt tid de är kvar tills klockan ringer när man ställer in alarmet. och då igår när ja la mig 23, så sa telefonen snällt, "det är nu 6 timmar och 30 min kvar tills alarmet ringer"

FUCK! tänkte ja o somna direkt!

haha

se ya

Kommentarer
Postat av: hanna

Hejhej!

Fin blogg.



Alltbra? :)

2011-02-07 @ 15:23:46
URL: http://hsjw.blogg.se/
Postat av: Eric KILLBLOGG!

haha okej :D

2011-02-07 @ 18:18:35
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0