fix !

har precis målat naglarna med fransk manikyr plus lite annat vackert :D

smetade även på lite ögonbryns färg! jag tycker inte att det håller så länge! men de kan väl vara kul så länge de varar ;)



haps jag väntar faktiskt bara på att den här söndagen ska ta slut, så jag kan få sova och sedan gå upp till jobbet imorn bitti ;)

just nu ger jag även solsidan en ny chans!
jag tycker ju inte att de e så himla kul som alla andra!
allt på facebook söndagar vid den här tiden handlar ju just om statusupdateringar om just solsidan!
det har gjort mig enormt irriterad och i protest så har jag bojkottat solsidan och skippat o titta på de !
haha
nu ska ja iaf försöka njuta lika väl som alla andra gör ;)

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0