Flen!

Jaha nu e jag färdigfixad och har drukit lite kaffe!
man blir ju inte sugen på att gå ut idag direkt, men ja är illa tvungen!
ska ju åka till Flen idag och hämta farmors bil, Ursch de e ju typiskt att de ska vara snöstorm just när jag ska köra,
blir självklart lite nervös då jag ska ha med min syster tillbaka till västerås idag, vill ju inte att det ska hända något, men de går säkert bra!
det gjorde de ju iaf sist jag körde i snöstormen haha
jag får helt enkelt köra försiktigt :D

känns skönt att få hit bilen, för jag hade fått panik om jag skulle cykla till jobbet på lördag i detta väder!
ne nu ska jag strax kila till bussen, vi hörs senare!

se ya

Kommentarer
Postat av: Emma Swärd

hej!



allting bra med dig? :)

fin blogg också! :)

2011-02-11 @ 09:33:05
URL: http://emmasward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0