FREDAG :D:D:D



Nu är det äntligen fredag :D
jag fattar inte varför jag är så taggad?
jag ska ju inte ens me ut på krogen ikväll, jag ska ju bli hemkörd av pappa kl 22 ikväll haha
men anledningen till att jag är så pepp, beror nog på att jag är sjukt sugen på o träffa mina vänner!

Även om det känns som om de va förra helgen jag träffade dom alla, så har nog tiden runnit iväg, och de är iaf 1 månad sen jag träffade allihopa :D om inte ännu mer!

jag sitter här och har lite beslutsångest, vet inte vad ja ska ha för kläder på mig!
de här är ju en sån dag jag ska ta vara på då jag kan vara hur snygg som helst efter som jag har en anledning till detta ;)
sen blire massa jobb igen och då e jag ju förvisso snygg, men inte så där superhet som jag gillar att vara ;)

slänger nog upp en bild på vad de vart för kläder lite senare :)

haps igår fick jag damp på min telefon, eller ja snarare mitt displayskydd, de har liksom börjat lossna, och då fastnar de överallt, så jag drog in på internet och beställde mig ett skydd och ett nytt displayskydd :) för endast 179 kr :D

ja för vet ni vad, jag e ju yber fattig, men fick lönespec igår och det stod att jag skulle på 700 kr i lön från smedjan haha
jag fattar ingenting, men de står något om rest bla bla bla!
så de e väl något innestående jag har därifrån ;)

så här ser de ut iaf !



se ya later

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt med fredag! :)

Vill du bli dagen blogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0