F*tt SNÖ !



sådär kan de gå om man cyklar i snö!

Jag har varit med om vad som iaf känns som den värsta dagen i mitt liv, och allt beror på den här jävla snön, kunde de inte vara bra me snö nu??
aja om de ska va snö, så behöver de ju inte tok snöa i 2 dygn konstant, och sen kan ju västerås fixa så att plogbilarna kör lite oftare!
cykelfärden ner på stan gick åt helvete, hur mycke snö som helst, lämnade iaf tillbaka de där jävla däcket som inte passade, sen tog jag mig till jobbet!

trodde under vissa stunder när jag jobbade att jag skulle sätta mig ner och böla och skrika rakt ut!
jag gick seriöst omkring imellan pensionärerna i 3 decimeter SNÖ!
kom ingen stanns, man tar liksom 2 steg frammåt och glider 1 steg tillbaka!

sen kommer vi till de värsta av min dag! och detta var då jag skulle cykla hem från jobbet, de går inte att cykla i 3 decimeter snö, som tur va var en viss del av cykelvägen plogad! men den första och den sista biten fick jag gå!

nu ska ja fan gå och lägga mig, upp tidigt imorn för att bege mig mot Flen!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv jadå! på dearfieldbinder.com :)

2011-02-10 @ 22:59:33
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0