God night

Nu har jag njutit av tanken på min underara framtid, och av min soffa :D
kollat på ovärda program på tv och setat vid datorn!

ja ska nog ta o gå och lägga mig, inte för att jag måste gå upp tidigt imorn, då jag jobbar kväll, men mer för att jag bara känner mig trött av dagens bravader, trött av att jag faktiskt gjort något vettigt utav min dag :)

ska väl ta mig upp skapligt imorn, och ta mig en promenad!

tänkte bara tillägga något till mitt förra inlägg, jag erikänner att jag faktiskt satt och småbölade när jag skrev de, när jag fick ur mig orden om hur allt kändes så förstod jag även hur de kändes och vad som kommer att bli min framtid, de hade liksom inte sjunkit in allt, jag hade nog inte riktigt förstått hur bra jag fått det, förns jag skrev ner det!
det är därför man skall blogga, för att få ur sig det man behöver få ur sig!

jag vill uppmana alla att blogga!

godnatt på er!

se ya

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi är hemma den 11 så du är mer än välkommen att titta in, säg bara till vilken tid så jag hinner få hem Adam från dagis =)

Javisst är det skönt att blogga, det är bättre än terapi ;)

Kram

2011-02-02 @ 07:57:35
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0