Hjärnan!



Asså omg, ibland tycker jag att jag är så otroligt jobbig, har setat och kollat på nå jävla program om hjärnan i typ en timme, för de första så käkade jag ägg macka till middag, så tanken av att jag ätit de när jag tittade på massa hjärnor gjorde mig äcklad, för de andra så är jag faktiskt rädd för hjärnor, asså ja menar de e fan hjärnan som styr hela oss, så när jag ser hur man har utfört massa vidriga experiment genom tiderna, så blir ja typ rädd, asså Hjärnan e fan vidrig,! nu har jag bytt kanal då jag tillslut mådde illa! haha

har jobbat hela dagen, och n'är jag kom hem tänkte jag ta mig en uppfriskande paus i sängen, men de vart snarare 2 timmar haha e fan rätt slut nu för tiden, men de äger iaf, så de gör mig inget!
LÄNGTAR till min första lön :D

imorn och på ons blire till att jobba kväll, vilket e awesome skönt, de e ju enligt mig nästan som att vara ledig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0