Hoppsan!

Har totaldissat bloggen idag, inte för att jag vet vad jag dissade de för, kom hem från jobbet, pratade me tildi om fredag, vila en stund, duschade VARMT, gick till ica pratade med axel i telen, glömde bort vad ja skulle handla, så ja öpte typ pommes :S ringde erik babbla me han i typ en halvtimme, medens mina pommes blev färdiga i ungen, och nu sitter jag här!

flera timmar har gått och vad har jag egentligen åstakommit haha
aja gjorde väl iaf ett bra jobb på arbetet idag ;)

e så sugen på att det skall bli fredag!
jag saknar mina finaste vänner, och på fredag blire avskedsfest för roggan, som flyttar till sthlm, då får jag träffa Axel Roggan Erik och Marklund! det känns kanon! plus att jag faktiskt får klä upp mig och vara kanon snygg och ha en anledning till detta :D
tänkte faktiskt investera i en vin flaska och någon öl, de får inte bli för mycket, jag ska ju hem samma kväll och sedan börja jobba dagen efter :D

Är även väldans glad idag, då jag ringde till mimer och pratade me dem om min hyra den här månaden, har ju ingen inomst och har även svårt att låna till hyran den här månaden, så de va shyssta och la den nästa månad ist :)
så nu e de största pengar problemet löst den här månaden!

i typ maj, då kommer jag vara skapligt skuldfri och börjat betala för bilen, så först då kan jag lyxa och laxa med min feta lön :D
Känns kul! och jag är förväntansfull :D

se ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Haha ja om vi nu kan ha den, kanske är jätte liten i storleken:P Men får den nog i morgon. Klart du ska köpa den, vi bor ju inte i samma stad längre och kommer inte gå på samma fester haha:P

2011-02-21 @ 23:01:29
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0