huvudvärk!

vilade lite för länge förut!
min hjärna vägrade vakna på 2 timmar haha
ändå så sitter jag här nu halv 9 på kvällen och är dö trött!
min kropp säger ju även åt mig att jag är slut, men en snäll liten huvudvärk, de va typ ett halvår sen ja hade huvudvärk sist ;)

kollade just på Burlesque med christina aguilera i huvudrollen, AWESOME de e allt jag har och säga!
precis min smak av film!
lite halv musikal, och ja bara älskar Christina Aguilera as you know!, älskar att sjunga hennes låtar! mhmm



nu ska ja ta o ringa bästaste Erik Gustavsson, sen blire sängen!

pöss

Kommentarer
Postat av: MOA

åh funderar på att se Burlesque :D

2011-02-07 @ 20:40:19
URL: http://meimoa.blogg.se/
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Åh, den filmen måste jag se! Inte för att jag är fan av varken Cher eller Xtina men älskar musikalfilmer :)



Okej, ja Flen kanske inte är så mycket att hurra för ;) Men du trivs i Vässan då? Jag kommer ju själv därifrån :)

2011-02-08 @ 21:14:23
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0