Informations möte!

Nu e jag hemma igen, cykeln pajjade inte påväg ner på stan så jag är allmänt happy!
jag pumpade i lite mindre luft igår, o då buktar de inte ut sådär som de gjorde förut!
nu kanske däcket håller tills jag får hjälp med och byta till de nya.
för de e uppenbarligen de som är problemet, ja e för klen, klarar inte av o få på däcket själv!
'för efter informations mötet drog jag till clasohlsson och förklarade för dom hur de låg till, o att jag trodde jag fått för litet däck, då de va några siffror som inte stämde, men efter lite efter forksning och förklaringar så kom vi fram till att de var rätt däck jag fått, så nu har stoffe iaf erbjudit sig o hjälpa mig, han kanske kan de där bättre än jag :D
och funkar de inte då, då e de någon som har bytt hela framhjulet och de e då därför de inte funkar för då är det hjulet en annan storlek. UPP TILL BEVIS DÅ!

haps, ja informations mötet va helt okey, fick lite hum om time pool och hur de funkar, nu ska ju ja gå på schema men eftersom de bara e 85% så kan jag skriva in fler dagar som tillgänglig och behöver dom vikarier så kan jag bli erbjuden att jobba mer !

blev dock lite smått besviken på min tim lön, tyckte att den var låg, så jag fick prata med chefen, de va inte så att jag inte tackade ja till den här lönen eftersom att ja behöver ju jobba och få pengar, men ja ville gärna höra varför den var så låg, och jag förklarade för henne att genom att plugga så gör man en investering, och att jag inom ett halvår kommer börja betala tillbaka till csn, och då vill jag ju ha lön utefter detta, och då min lön nu som uska ligger på bara 6 kr mer än de gjorde när ja va vårdbiträde så tycker ja att de e lite väl lågt!
men de va tydligen inget och göra åt, för att dom grundar lönen på betyg, samt erfarenhet och ålder.

men om ett halvår då jag måste förnya min anställning via bemmanings tjänsten, så tänker ja be själva arbetsplatsen att anställa mig, annars får de va. för då vet jag att jag kommer få en högre lön!

nu ska ja laga mat, och sen blire tillbaka till jobbet för introduktions dag 3 :)

se ya

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Mysig blogg du har :)

2011-02-03 @ 12:51:14
URL: http://fridalisious.blogg.se/
Postat av: elina

Fin blogg:) Kolla in min ny startade blogg ifall du vill:)

kraam

2011-02-03 @ 13:56:10
URL: http://elinabernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0