Introduktion



Åh de känns så skönt att jag var tvungen o gå upp tidigt idag!
har varit vaken sen halv 6 och de känns inte alls jobbigt!
hunnit me o käka frukost, och fixa mig!
nu e jag redo för introduktion, ska faktiskt bli spännande!
ja visst de e ju en utav västerås hemtjänster de gäller,
och har man jobbat i en hemtjänst så vet man ungefär hur arbetet funkar på alla!
de blir ju lite förändringar, man måste ju känna in arbetsplatsen, och se hur allt funkar!
men så e de väl på alla arbetsplatser, ingen funkar lika dant, även om de gäller samma arbete.
ska bli spännande me de här intrephone, de e liknande system som jag arbetade me i Flen,
i Flen hade vi i care, då man använde sig av en knapp och tröck in sig hos vårdtagarna.
här använder de intrephone, och då ringer du till ett speciellt nr när du kommer till vårdtagarna så startar tiden då istället, samma sak enligt mig ;)

ska ju även bli spännande och jobba som undersköterska för första gången!
de har jag ju faktiskt inte gjort än, nya arbets uppgifter!
ska få deligering nu under veckan, kan tänka mig att de blir på sår omläggning, insulin, stomi, mm ;)
men de e ju även spännande och se vad jag får i lön, över 120 kr/h borde jag få och de KÄNNS :D

såg föresten igår när jag fick min lönespecifikation från Flen att jag faktiskt tillslut fått en löneförhöjning haha
låg på 96,80 förut, men den här lönen hade jag 103,76 eller nå sånt :D

ne nu ska ja kika lite på tv, slänga sopor och cykla iväg!

slutar vid 4a så är väl hemma runt då!

se ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Lycka till nu babe! Smsa så ringer jag sen:)

2011-02-01 @ 11:24:09
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0