JÄVLA F*TT CYKEL!

Nu e jag fan på bristningsgränsen!
JÄVLA SKIT CYKEL!
egentligen är de väl inte fel på cykeln, men ja får ju inte på de där jävla skit däcket!
jag som cyklade ner på stan innan och köpte nya däck och slan o hela jävla köret!
dom skulle ju passa sa han i affären!
men inte fan fick jag på dom iaf!
så nu åkte de gamla däcket och den gamla slangen på igen!
SKIT samma om de smäller då kastar jag cykeln i ån och sen går ja fan o snor en ny nere på stan!!!
SÅ ERE!

haps, hade en trevlig kväll på jobbet iaf!
körde "bil" rundan som ligger lite längre ifrån, typ hamnen?
aja tycker att de e otroligt rolig hur folk beskriver de man ska till, " oh här ska du passa dig hon e arg, eller här måste man göra si o så o de e ett evigt klagande om du gör fel"
Asså shit tanter och gubbar som tanter och gubbar, de e samma sak, alla människor är ju faktiskt olika, de gäller bara för mig att jag anpassar mig till den jag kommer så e de ju inga problem.!
sen e de ju roligt efteråt, när de som varit med mig säger ja de gick ju smidigt o bra idag, men du vet att imorn kan den här kunden vara heeeeeelt anorlunda, o då går de inte alls!
de där tror ja fan inte ett smack på, ja tror de handlar om vem jag är, och hur jag hanterar saker!
så de så!

nu skiter ja i den här skit kvällen, ska glo tv sen ska ja fan sova!
ska ju upp till de där onödiga jävla mört mötet på bemmanningstjänsten imorn bitti, ska va där vid 9!

HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0