Längtan!



Det vart en lång dag på jobbet idag, men de va väl vettigt att faktiskt ha något att göra under hela arbetstiden!
var hos en jätte trevlig dam imorse, och där skulle vi absolut ha kakor bullar och kaffe innan jag började städa :D
det uppskattas!
slutade fyra och åkte direkt hem, har just vaknat upp från en underbar vilning i soffan ;)
det hörs här i huset att det är fredag, för de e ett jävla liv ;)
en annan ska avnjuta sin fredag framför tvn? har jag blivit en torris, nejdå!
Jag jobbar bara oerhört mycket, och sen så e jag ju yperfattig så kan faktiskt inte hitta på så mycket ;)
blir skönt sen när ekonomin har kommit tillrätta!

snart ska ja kila iväg till lilla ica vallby, och spendera mina sista ören, måste ha mjölk ny saft och mer kattmat, sen va pengarna slut ;)

imorn ska ja bara jobba kort dag, förhoppningsvis! har inbokat mellan 7,30-12,30 sen får vi väl se om de fattas på kvällen, för då hoppar jag gärna in! pengar pengar pengar ;)
söndag skall spenderas i min soffa, för då e jag finally ledig!
fick förfrågan om o jobba på söndag, men jag kände att jag pallar nog inte jobba 11 dagar i raken, så på söndag förtjänar jag att vara ledig!

många vet ju att jag pratat om att jag e ganska lonley här i västerås! men de går frammåt, fick förfrågan av en jätte rar tjej på jobbet om jag ville följa med ut och festa med henne någon helg ;)

nu drar jag iväg till ica!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0