Lat söndag !

kan väl säga att jag hade en lat lördag också!
haha ja jobbade halv 8 till halv 1, sen cyklade jag hem, och va dö trött så ja gick o la mig en stund, eller mja ens tund varrt de ju inte tillslut, vaknade vid kl 19 haha
tog mig upp gjorde lite våfflor, och sen glodde jag på tv, somnade i soffan vid typ 22 skulle ja tippa på, och vaknade sen vid kl 1 igen och då gick jag och la mig i sängen, sov sedan till halv 10 imorse haha

snacka om trött tjej??
kanske berodde de på alkoholen jag drack i fredags haha
;)

idag så blire chill i soffan hela dagen, har ingen lust me något alls!

jag har tankat 3 nya avsnitt av vampire diaryes som jag ska kolla på :D
nam nam nam




Kommentarer
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

sv; mja, jag är så äckligt trött på all snö nu så hoppas att snön försvinner nu efter Ski VM här i Oslo. Annars går jag nog halv under snart.



Jo det är fint här :)

2011-02-27 @ 14:53:55
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: viktoria - marks största blogg!

Härlig blogg :) Allt bra idag? :)

2011-02-27 @ 19:13:52
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0