ledig söndag!

halloj halloj!
har varit ledig idag, och gjort absolut NADA!
tog min inte utanför dörn förns kl 8a ikväll då jag gick till ica och köpte mjölk haha
har hunnit med att städa, tvätta diska och duscha iaf :D
sen har jag bakat rulltårta, lagat lite mat, tagit kort och glott tv!
de e skönt att ha slappdagar, men just idag så kände jag mig mestadels rastlös!
plus att jag verkligen hatar när man typ verkligen vill sova länge och sedan måste pressa sig för att få sova till 10
och då tillslut ger man upp, för att de typ gör ont i kroppen och det känns som om man sovit i ett år :S



imorn får jag jobba mellan 7.30-16 så de blir skönt! då får jag göra av med energin!
och efter de lär ja väl slappa i soffan, har ju inte så mycket annat liv här i västerås än iaf ;)

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0