Lördag!



Nu är denna låååånga dag avklarad!
en massa jobb, jag har ju förvisso trevligt på jobbet men idag hade jag hellre varit hemma hos mig med syster <3
nu e jag iaf hemma och vi myser framför soffan,
jag var även modig idag, och tog bilen till jobbet, haha vågade ju egentligen inte eftersom jag inte visste vägen haha jag e så nojjig, för de gick ju hur bra som helst haha
imorn bär de av till Flen igen, då ja ska lämna av syster yster och sedan hämta upp roggan för att åka ut till marklund och hälsa på en stund innan jag sedan åker tillbaka till kära västerås!

puss

Kommentarer
Postat av: sloarez - check me out if you dare !

fin blogg du har! allt bra med dig? :)

2011-02-13 @ 13:17:52
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Benny

vill du ha en design utan design by?

Gå in på min blogg och leta upp det senaste "gratis design" och kommentera vilken du vill ha ;)

2011-02-13 @ 14:50:32
URL: http://behiye.blogg.se/benny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0