Mina Hjärtan <3

Alltså jag fattar inte vad de e för fel! har under de senaste veckorna drömt massor om mina katter!
Det är ju inte fina drömmar heller, utan hemska drömmar!
drömmer om hur de rymmer och att jag inte får tag i dem, de springer mot stora stora vägar, med massa bilar på :(
drömmer om att de blir sjuka, har stora öppna sår på magen, eller att de har brutit bena!
sjukt hemskt, detta måste ju bara bevisa hur mycket mina små pojkar betyder för mig.
Jag vet ju självklart att mina katter inte kommer leva lika länge som jag, men jag skulle gärna önska mig det!
När de försvinner, kommer de ta en liten del av mitt hjärta med sig, ursh vad ledsen jag kommer vara!
vill inte ens tänka tanken!

man kan ju förvisso alltid skaffa nya katter, men ingen ny katt kan ersätta en gamal katt!
varje katt har sin egen personlighet, och skiljer sig från den andra!

Mina katter är glada när jag vaknar, glada när jag kommer hem från jobbet, känner av om jag e ledsen och tröstar mig på sitt vis!  Det är äkta kärlek de!
Jag älskar mina små hjärtan Kurre och Sixten !

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje person som blir medlem. Så jag hoppas du blir medlem, skulle va jätte gulligt! Det är hur enkelt som helst och det går ganska snabbt att tjäna extr pengar i fickan. Jag tjänade ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt!

Tack, kram!

2011-02-19 @ 23:31:47
Postat av: sofie

fin blogg!

www.sofielandinnnn.blogg.se

kommentera ;)

2011-02-19 @ 23:36:05
URL: http://sofielandinnnn.blogg.se/
Postat av: Annemi

Kan inget annat än att hålla med om det där med katter. Hade själv flera stycken, varav en blev påkörd och dog i somras, och har en kvar nu. Vill inte köpa nån "ersättare" för ingen annan katt kan bli som den förra. Man får helt enkelt acceptera att den dagen kommer nån gång då man får begrava dom. Hjärtat minns alla roliga stunder man haft tillsammans resten av livet och det är ju värt det. =)



Kattpojkar äger rejält!

2011-02-20 @ 00:04:16
URL: http://blog.annemi.se/
Postat av: AB PW

vilka sötnosar ! :D

2011-02-20 @ 10:07:29
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0