ojojoj!

nu e jag helt slut!
de e inte helt okey att jobba 7,30-12,30 + 16-21! spec inte när man inte e van!
men de gick kanon, hittade överallt, och de kändes skönt att gå själv :D

har hunnit med en dusch, och tänkte hoppa i sängen så fort håret har torkat!

jag har kommit på en sak som stör mig något enormt, alla som känner mig vet att jag hatar lukten av sköljmedel, vill typ spy av lukten, när man känner så som jag gör så e de fasiken inte bra o bo precis brevid tvätt stugan, men ja får väl stå ut.!
varje gång jag kommer hem från jobbet känner jag lukten av sköljmedel, varje gång jag tar en cigg på ballen = sköljmedel!
aja whatevva jag överlever, jag njuter av att min ny tvättade tvätt inte luktar mer än rent :D

puss på er!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0