så skönt!

Att få halvsomna i soffan utav utmattning är så skönt!
det var vad som hände mig igår tillslut, runt 12 nån gång, då gick jag och la mig och somnade direkt :)
var så trött efter den här introduktions veckan, när man inte är van att jobba eller gör något som helst i en månads tid, eller ja jag har ju inte haft så fullspeckat schema sen jag gjorde min praktik liksom, då e man ovan och blir så sjukt trött!
det känns så skönt, att vara värd och sova till 11, och vara ledig en dag!

känner mig faktiskt lite nervös inför morgondagen, då jag ska börja arbeta på riktigt, imorn jobbar jag 7,30-12,30 + 16-21, och då ska ja gå helt själv!
anledningen till att jag är nervös beror inte på att jag inte känner kunderna, utan mer på om jag hittar fram till dom, jag menar västerås är ju inte min grundmark, och jag hittar väldigt dåligt här, men jag har laddat upp med en mini karta så jag hittar nog fram tillslut :)

idag hade jag faktiskt tänkt mig och göra ingenting, jag e fortfarande seg, och jag förtjänar en hel hemma dag!
ska iaf baka bullar, då jag hade en sånt jävla sug efter de när jag vaknade imorse, sedan så ska jag nog ta en promenad me kurre, för han springer omkring här i lägenheten och skriker och gnäller ;)
han e nog uttråkad, och han gillar inte när ja inte är hemma !



nu sätter jag igång med bullbaket!

bye bye for now

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-02-05 @ 15:07:18
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: elina

ääälska bullar :D

2011-02-05 @ 15:13:08
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: elina

attans då :(

ja verkligen, det var bättre förr!:)

2011-02-05 @ 21:58:36
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0