Sad

känns hårt och lämna Flen, tro de eller ej, men så äre!
kanske inte själva saken att lämna Flen utan att lämna sina käraste vänner!
visst dom bor inte där längre, men idag var vi ändå alla samlade, och det kändes så sjukt skönt att vara på hemma plan och dricka lite vin med sina vänner !

just nu är jag faktiskt lite ledsen, ledsen över att jag inte följde med ut på skit amazon!
ledsen över att inte få spendera några fler timmar med mina vänner!
vet inte om de beror på alkoholen jag har i kroppen, men de tror jag faktiskt inte, alkoholen förstärker nog bara den känslan jag har inom mig!
Jag vill ha mina vänner nära! kunna träffa dom varje dag!
och visst det är inte långt till varken Flen eller Sthlm, men just nu är jag fattig och har inte råd att åka till varken Flen eller Sthlm! så därav är mina vänner långt bort!

Älskar er något enormt, och vill bara säga att det är med eran hjälp jag blivit den otroliga människa jag är idag!

hade ett väldigt trevligt och uppskattat samtal över telefon idag också!
detta värmde i hjärtat!

och ett enormt tack till min älskade PAPPA som körde hem mig från sparreholm ändå till västerås!
de betyde enormt mycket, då jag fick spendera tid med mina vänner, och även med dig Far :D

nu måste jag sova, upp och jobba kl halv 8 :D

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0