Snart helg!

Ja men vad gör de mig att de e helg! jag ska ju ändå jobba ;)
visserligen så är jag ju ledig på söndag, så kanske skulle man lyxa till det med något roligt på lördags kvällen :D

måste bara säga att jag älskar o köra bil, och att ha en bil tillgänglig!
funderar på hur de ska kännas efter den 25e då jag ska lämna tillbaka lilla pärlan till farmor!
det kommer nog kännas jobbigt att återigen cykla, man får väl hoppas på att de inte är lika kallt ute då längre ;)

haps, hade de som vanligt bra på jobbet, blev inge städ för mig vid 1 för kunden var borta, så jag satt mest till klocan fyra, och sen började kvälls turen ! NICE!

har just tagit mig en välförtjänt dusch!
det var behövligt, och jag orkar absolut inte duscha innan jobbet imorn bitti, så de fick bli nu :)

jag sörjer att min sista saft är slut, och att jag inte har råd och köpa en ny haha
de blir riktigt fattigt nu en månad framöver, kommer behöva låna 4000 till alla jävla räkningar!
men visserligen har jag ju något att se fram emot, för i slutet av mars, kommer jag få en FET lön och det känns!

nu ska jag trycka i mig något att äta, även om det är sent, för jag blir så hungrig när jag jobbar kväll ;)

jobbar 7,30-16 imorn så blir väl sängen direkt efter de!

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0