Wensday!



Jaha då va man uppe tidigt idag igen då!
kan ju inte säga att de e urskönt och kliva ur den varma sängen, men jag överlever, är ju väldigt morgonpigg, så de räcker me att jag kommer upp ur sängen så e jag som vanligt :D

slog på tvn, och de va AFV på femman, haha de e ju lite halv kul men samtidigt lite halv fail, de känns som om de e världens B program, haha men folk verkar ju gillat!

jaha jobbade ju kväll igår, och va så trött när jag kom hem att jag inte orkade blogga, men hade ju inte så mycket och säga heller, då allt gick kanon på jobbet som vanligt,!

idag ska ja bara gå till halv 1 men vi får se om jag får köra ändå till 21 ist då de fattades på kvällen!

nu ska ja fixa mig och dricka en kopp kaffe, sen bär de av mot jobbet!
måste bara säga att de e hur skönt som helst att åka bil till jobbet när de är såhär kallt, GULD VÄRT!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vill också ha blont hår igen D:

2011-02-16 @ 17:10:13
URL: http://lifeasjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0