ypperligt bra!

Ja jag vet faktiskt inte vad jag oroar mig över innan jag ska köra bil, de går ju faktiskt hur bra som helst, och egentligen så blire nog bara värre om jag är nervös!

körde iaf hem min sis runt 12 idag, det var mysig att ha henne hos mig även om jag jobbade hela lördagen ;)
sedan åkte jag och hämtade upp roggan, och vi åkte ut till marklunds!
som vanligt var det super trevligt därute i skogen, med mycke skratt :)
är även lyckligt förvånad över att deras badrum är på god väg att bli klart, haha ja menar när började de me renoveringen, kanske var 4a år sen haha
Det kommer iaf bli kanon när det är klart! och sorry, men jag ska såååå låna deras enorma dusch!

hade ju bestämmt mig för att ja skulle åka hem medens de var ljust så att de va lättare och köra, men tiden rann iväg ute hos marklund och sedan gav jag upp den tanken, jag och roggan åkte tillbaka till flen runt 6, käkade lite på snabben, sedan körde jag hem henne lånade toan, och startade därefter den långa resan hem hah!

tog en liten rök paus i etuna, men kom faktiskt hem skapligt fort, och vägen var bättre nu, inte så mycket packad is !
de låter ju så illa när man kör på de, och jag tror de e därför jag blir nervös, för så värstans halt e de ju faktiskt inte ;)

nu ska ja käka lite glass med hard topping!
num num,
de va mamma som introducerade denna underbara topping för min, man liksom trycker på lite utav choklad såsen och sen stelnar den på glassen, SJUKT GOTT!



se ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje person som blir medlem. Så jag hoppas du blir medlem, skulle va jätte gulligt! Det är hur enkelt som helst och det går ganska snabbt att tjäna extr pengar i fickan. Jag tjänade ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt!

Tack, kram!

2011-02-14 @ 16:24:04
Postat av: Petra

Va fin du va:)

2011-02-14 @ 17:23:02
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: Em

Glad Alla Hjärtans Dag, kram! :D

2011-02-14 @ 18:17:42
URL: http://emlovethailand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0