.

Har just lagat hålet i min vinterjackficka vilket har funnits där i säkert 2 eller snarare 3 vintrar!
frågan är ju  varför jag inte gjort de innan?? de va ju inte ens jobbigt, men något som varit jobbigt är att behöva ha alla grejer i den vänstra fickan, bara för att den högra va trasig hahaha
FAIL
passade på o sy fast knapparna som håller dit fuskpälsen på jackan också! dom har ju även de lossnat ja i ca 3 års tid och så har fuskpälsen bara setat där och fladdrat, vilket jag stört mig enormt mycket på!!!
haha vi människor eller iaf jag är så sjukt jävla lat, och allt är så tråkigt o jobbigt!
typ som att laga leggins!!!
haha

nu vill jag att de ska bli imorn och att ja ska få gå på arbetsintervju!!!!!
sitter här och drömmer om att de säger till mig imorn!
Grattis erika vi anställer dig nu på 100% du börjar imorn! :)

såhär tänkte ja se ut på intervjun imorn!
Erika ala naturell ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Heja heja, det fixar du och jag håller tummarna när jag ligger i den hemska gynstolen =(

2011-01-27 @ 19:09:08
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: eileme

Jag brukar också dra mig för sådna saker . Det beror nog mest på att det inte alltid är särskilt roligt ,när man har annat att göra .

2011-01-27 @ 21:08:27
URL: http://enessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0