Fredagskväll!

Arbetsintervjun gick kanon!
eller ja de e ju svårt att veta, jag tyckte de kändes bra, men när man sitter där och de ställer massa konstiga frågor så undrar man om man ger dem de svar de vill ha ;)
jag kan inte göra bättre än vad jag gjorde, de e ju bara o hoppas hoppas hoppas :)

kom hem va dö trött, de va ju skapligt långt o cykla, och jag tog ju självklart jordens omväg på vägen dit, va tillomed tvungen och ringa mamma be henne gå in på eniro o kolla vart ja va! men ja va på rätt väg :D
innan ja cyklade hem så gav chefen mig en vägbeskrivning hem! o de gick ju mycket fortare ;)

somnade en stund på soffan, men vaknade själv klart av min underbara granne som håller i disco varje dag!
UNTS UNTS UNTS... osv

satt här i soffan o var hungrig, orkade inte laga något så tänkte beställa en pizza, men när ja väl kom dit så gick ja in på ica ist, fick för mig att ja skulle äta chips ist för mat, men nej de e inte bra, men ja synda lite ändå o köpte mig en sån där jätte godpotatisgratäng vilken nu står i ugnen, och kycklingfilé på spisen!
ska nog ta o gå o vända på dem annars blire bränt !

bye bye for now :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0