good and baad!

Jag är jävligt glad och jävligt irriterad på samma gång!
ska börja me de som jag är glad för, o de e att dom ringde mig från malmabergs hemtjänst idag, och frågade mig om jag ville komma på arbetsintervju imorn, denna intervju är för antingen en 75% tjänst eller en 100% tjänst då jag har sökt båda på malmabergs hemtjänst!
vilket som de e en tjänst och inte bara vikarie, det vore så sjukt jävla awesome, de verkade lite desperata, för hon sa till mig i telefon, ja vi har ju lite brottom kan du komma imorn?
hoppas hoppas hoppas!
de vore så jävla skönt och slippa oroa sig över jobb och framförallt pengar!

aja to the bad news!
planerar min promenad medens jag drack te imorse, och kom fram till att jag kunde gå till pettersberg och läma paketet till nelly me de saker som jag inte skulle ha.
så ja strosar dit, de e sjukt kallt och jag fryser om öronen, kommer fram och säger som jag alltid brukar säga, skicka tillbaka de här, de e inge kvitto för de postas som brev ( postas de som paket så frågar dom i posten alltid om man vill ha kvitto) han som står i kassan tar paketet, väger de o säger nej vi skickar inte tillbaka såhär tunga paket!
WTF ???!!! jag kontrar me o säga att jag alltid gjort såhär, och de har fungerat på mycket större och tyngre paket än de här.
ne men han va ju gärna stenhård o ba du får ringa o säga att dom ska skicka en etikett så att de här paketet kan skickas som paket istället för brev.
så ja fick snällt gå hem igen me de där jävla fitt paketet.

försöker sedan hitta ett nr till nelly för o ringa o prata me dom, hittar ett ringer, och då säger telefonsvararen att de inte längre har kundtjänst via telefon (SUCK)
ja går in på nellys hemsida och skriver till kundtjänst där, och frågar va fan de e frågan om?
får ett svar där de står att paketet inte får väga över 2 kg, men att ja kan dela upp paketet i flera paket som väger mindre än 2 kg, kopiera adressen eller handskriva den och sedan skicka tillbaka flera paket!
OMFG orka de! och eftersom jag inte har kopiator så kan ja ju inte kopiera adress lappen så ja får ju skriva den för hand, vilket tydligen skulle gå bra, men ja menar ska ja då göra en liten ruta uppe i ena hörnet och skriva mottagren betalar portot, går posten me på de så garvar ja ihjäl mig, då tänker ja skriva så varje gång jag postar brev! hahaha hur fan tänker dom! sjuk irriterande!

BYE

Kommentarer
Postat av: eileme

VAd roligt :).... och tråkigt :/

2011-01-27 @ 14:09:13
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se

Vad kul, och inte så kul med de andra. :(

2011-01-27 @ 14:58:25
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0