Grönt te

haps! ja ska inte vara oärlig haha
vaknade vid typ 1, va död, kan ju iofersej berott på att jag var vaken till 5?
o de kanske kan verka sent! men vad spelar de för roll när man är arbetslös ;)

haps har hunnit få i mig lite fil och ett glas grönt te! sjukt gott me te btw
ska strax ut o springa, för ida kan ja inte fuska ;)

tänkte bara dela med mig av att jag fick jobbet på bemmaningstjänsten, och ska på informations möte nu i veckan, har dock lite ångest! för jag vill ju hellre ha de jobbet som jag va på arbetsintervju på igår, ja menar de e ju en tj'änst, och vad säger ja då till bemmanningstjänsten nu i veckan? att dom får vänta, ja de e väl så de får gå till :)

ska ju även på arbetsintervju imorn som personlig assisten, vi får se hur de går och hur de blir me de :)

nu drar ja! herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0