Mys!

Förr tyckte jag att badkar var överskattat!
jag hade badkar när jag var liten o visst de va väl roligt, speciellt me de där pennorna som man kunde måla med på badkaret och sen gick färgen bort med bara vatten.
aja iaf blev av med badkaren när ja va väldans liten, kan knappt minnas när mina föräldrar tog bort de.
anledningen till att jag tyckte de va överskattat är för att jag har bara sett dusch och badkar som ett sätt att göra sig rent på, o då tar ju bad kar mycket längre tid än en dusch! right?

men nu när jag har fått badkar, så inser jag varför folk tycker så mycket om det.
det är otroligt avslappnande att bara lägga sig där och fundera, varmt och skönt.
idag uppnådde jag nog höjdpunkten med att ha badkar, många status updaterar och säger ska lägga mig i badet med tända ljus och ett glas vin, så idag gjorde jag detsamma.

Vilken känsla, med lite fin musik till så va detta bad som ett himmelrike, även om katterna kom ibland och lekte och slickade i sig vattnet.
JAG UPPSKATTAR BADKAR OCH DET ÄR INTE ETT DUGG ÖVERSATTAT!

Sen har jag en till sak jag skulle vilja dela med mig av ;)

är de inte bara så sjukt jävla rart när en macho kille, tuff som han är mitt i ett samtal säger "min tjej"
plötsligt så blir denna manliga, tuffa och cola killen väldigt, liten, mjuk och sårbar!
Jag älskart :)




Påtal om bad förresten! jag önskar att jag vore plattbröstad, för när ja badar så kommer tuttarna aldrig under vattnet! är de ett problem som andra också har? vem vill frysa om tittsen liksom!
hah

Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

vad söt du är :D

2011-01-25 @ 21:59:20
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja jag vet. dom är gryyyym!

2011-01-25 @ 23:55:15
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv:

Det var super gott! Haha:P



Mysigt!



Kramar Rebecka

2011-01-26 @ 07:03:09
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag älskar när de säger "min tjej" som för att påpeka och så ligger det så knasigt i munnen på machodudes ^^



Testa receptet, det är supergott :D

2011-01-26 @ 09:53:51
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0