ny vecka!

hoppsan hejsan, blev väckt vid halv10 utav att telefonen ringde me okänt nr!
hmmm tänkte ja o sen svarade ja!
de va från bemmaningstjänsten där jag fått jobb, de va typ lite desperata, och ville att jag skulle börja min introdution imorn redan, egentligen ville hon nog att ja skulle börjat ida haha
så nu sätter de igång, intro den här veckan tis, ons, tors, fre på centrums hemtjänst!

haha de verkar seriöst som att jag ska jobba inom hemtjänsten, ja menar va har ja gjort de senaste 3 åren?
75% tjänsten är på malmabergs hemtjänst, (hoppas hoppas)
och nu har bemanningstjänsten satt mig på centrums hemtjänst haha

aja jag överlever, de e rätt slitigt att jobba inom hemtjänsten, iaf när man fått prova på något annat inom vården :)
känns skönt iaf, även om ja inte får tjänsten på malmabergshemtjänst så har jag iaf jobb som börjar NU !
kanske har ja råd och betala hyran ;)

kom just hem från min lilla springrunda i skogen!
nu står kaffet och väntar på mig i köket :D

se ya

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: åh tack så jätte mycket sötis! gillar din blogg förövrigt. egentligen vill jag ha långt hår, så jag äter hår piller för att det ska växa! pussis

2011-01-31 @ 12:39:17
URL: http://mbrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0