Nytt år och nytt liv!

Nuså, nu är jag inne i en blogg period igen!
tycker själv att de e rätt tråkigt att ja tröttnar på o blogga, funderar på om de har me hösten och vintern och göra?
Nu är jag iallafall sugen på att blogga så nu kör ja !

Mycket har hänt sen sist!
Jag har ju faktiskt äntligen tagit mig från Flen och bor numera i Västerås!
Det känns awesome, och kommer kännas ännu bättre när jag fått jobb!
Just nu är de lite långtråkigt, ja har inget o göra om dagarna, och känner ju ca 1 person här i västerås så de e inte undra på att de blir lite långtråkigt ;)

men jag har roat mig med saker så som att, städa, tvätta och diska lite för ofta, cyklar ner på stan då och då!
så ja hittar ju dit iaf de e ju ett plus, har även åkt buss in till stan så ja vet vilken buss jag skall ta.
Har sökt en del jobb, varit på två arbetsintervjuer, hoppas på att få jobb snart.
Jag har även upplevt västerås ute liv lite grann :D
pappa kom en dag och vi åkte ut och handlade vid willys och kollade in allt som fanns därute vid ikea :D

Saknar mina vänner, men de kanske e bra då jag blir ännu gladare när jag får träffa dom :D

min lägenhet är kanon och jag trivs i området!

vardagsrummet!



Hallen & toan



Sovrummet



klädkammare & badrum



nu ska jag återgå till fimtittandet!
åter kommer innom en snar framtid ;)
bye bye for now

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du bloggar igen! Hoppas allt är bra med dig?

Kram

2011-01-25 @ 08:23:11
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0