Pjuh!

pjuh! nu är jag hemma från den lite halkiga springturen i skogen ;)
de va ju lite mer gå spring idag än igår, då jag har jordens träningsverk haha

har hunnit me o duscha, och laga lunch!
de e faktiskt ett framsteg för mig, ja menar i vanliga fall hade ja inte ätit förns 17-18 ikväll!
men ja tror att ja behöver fler mål per dag, frukost är ju inte riktigt min grej, men ja ska försöka börja me de också!

idag vart de två stekta ägg en knäckemacka och kaffe!
det är faktiskt helt otroligt hur gott kaffe smakar efter att man sprungit, eller ja tränat, men för att inte tala om den första ciggen efter träning! DEN E UNDERBAR haha

vet inte om ja orkar dra ner på stan faktiskt, känns bara onödigt när ja ändå inte kan handla något hahah
kan ju glida till lilla ica vallby här bakom huset och köpa de saker jag behöver hem ;)

se ya


Kommentarer
Postat av: emms - the capisce website

sv: helt jävla rätt erika! så jävla fjantigt :D

2011-01-25 @ 16:23:00
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: emms - the capisce website

sv: helt jävla rätt erika! så jävla fjantigt :D

2011-01-25 @ 16:23:05
URL: http://capisce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0