QX

har glömt bort varför jag älskade qx haha
här e några exempel!

man 39 från stockholm

-hej! har du vägarna förbi stockholm ngn gång? kan en hängiven och flexibel kille/gentleman med bra utseende som älskar att få vara dig tillags och få skämma bort på alla möjliga sätt kanske kunna vara ngt för dig? hör i så fall av dig så berättar jag mera för dig.
kram på dig

man 32 från västerås aka minisnoppen

-Hejsan jag söker DOminanta och er som gillar SPH - Small Penis Humiliation

jag söker er som skulle vara intresserade av att ha en
slav/sexslav att håna och förnedra ibland. Jag söker er som gillar
att vara elaka och gillar mycket verbal förnedring

här följer en fantasi som jag har så ni vet vad jag gillar
jag har en fantasi att vara slav på en tjej fest ! Det rör sig kanske om 4-5 tjejer som utnyttjar mig totalt och förnedrar mig för jag har
så liten snopp
de tvingar mig att göra allt de vill , massera
dem , slicka deras fötter och skor. Jag blir tivngad att knulla en
uppblåsbar docka så de kan skratta åt mig. Jag måste slicka rent
dem efter de varit och kissat .. de kanske vill kissa på mig. jag
får vara deras fotpall , dörrmatta.

de kanske kör en dildo i rumpan på mig de gör det mesta med mig ! strappar mig

wow det
skulle vara min ultimata fantasi


asså OMFG
folk fär gärna ha fantasier, o drömmar om störda sex lekar!
MEN BLANDA INTE IN MIG I DOM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0