Stan!

Jag hoppade upp på cykeln och cyklade iväg ;)
min plan va ju o hitta vasagatan 65 så att ja vet vart ja ska imorn när ja sa på introduktion ;)
hittade vasagatan men inte nr 56, o ne ni läste inte fel, jag kom ihåg fel nr så de va ju inte så konstigt ;)
men ja drog ner på stan, och kollade lite, blev ju just medlem på lindex och då fick man snällt en check på 50 kr som man fick använda :)
så jag gick in dit på jakt efter pannband! som sagt jag fryser om öronen när jag är ute och går och springer ;)
hittade dessa två sötnosar! o ja menar dom kostade bara 40 kr st ! så med min fina check så fick ja betala endast 30 kr :)

nu slipper jag frysa !



På tillbaka vägen så insåg jag mitt misstag me nr 56 och 65 så jag hittade centrums hemtjänst tillslut!
sen cyklade jag hemmåt igen!

har precis lagat lite mat, de blev färsbiffar, med potatis grönsaker och tsatziki :)
nom nom



nu ska ja röka en cancerpinne sen blire en stund framför tvn, för att sedan sova tiiiidigt!

se ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Rara pammband:) Klär dig fint!:)

2011-01-31 @ 22:05:39
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0