Tisdag

heya all :)
drog ner på stan iaf! träffade mötte upp stoffe och sajje!
va ju trevligt o träffa sajje finally, han e en sån där facebook vän, som man har på facebook bara för att man har gemensamma vänner haha men de va awesome, fick ju tillomed en buss kompis ;)

handlade mig en flaska vin på bolaget, ja jag vet de e mitt i veckan, och jag är inte ens säker på att jag ska dricka den idag, men nu har ja iaf en flaska hemma om ja blir sugen ;)
Egentligen spelar de ju ingen roll att de e mitt i veckan, iaf inte för min del då ja e så jäääävla arbetslös just nu! haha

kom hem facebookade lite, gled till ica och inhandlade lite nödvändigheter, kunde avstå från godiset, de äger!
gick till tobaks affären breve ica och till min stora förvåning så fick jag en limpa cigg + tändade för bara 450!!
awesome de e ju faktiskt ett paket gratis, o ja sa till butiksbiträdet - oj de va billigt, han svarade mig - vi ar billigt HAH

har just lagat mig en god baconsallad som jag smoffade i mig, nu ska ja glo lite film och sedan försöka sova lite tidigt idag :)

juste! fick en fin länk av emma där man får mer läsare till sin blogg, här är den för er som är intresserade :)
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=erikan

hare bäst!


- Gorgeous you are flawless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0