upp and away!

halloy!
nu e ja fixad och klar för arbetsintervjun, känner mig fräsch och glad :D
hoppas hoppas hoppas att jag nu får detta, de vore verkligen kanon!

har fått lite peppning nu på morgonen av en väninna vilken jag sjungit och spelat med förut, hon gjorde verkligen min dag!

vi pratade lite om vad de fanns för körer här i västerås, ja fråga om det fanns någon gospelkör, för de skulle ja verkligen vilja hålla på med, älskar energin.
hon berättade även att hon och hennes vänner skapat ett band, hon sa att det fanns en gospel kör sedan skrev hon

-Om vi behöver förstärkning på piano och sång nångång så hör jag av mig =) Västerås är en riktig musikstad, det finns alltid nåt för alla om man vill...Du är alldeles för bra för att inte vara med nånstans ;) Lycka Till!!

vilken stjärna!

ska väl cykla iväg mot malmaberg runt 12! då har jag en timma på mig att hitta fram ;)

se ya

Kommentarer
Postat av: Paps

Klart du får det, vore dumt av dem att inte ta tillvara deras chans att få dig dit :) Du är alldeles för bra för att mistas som ngn sa..

Kram

2011-01-28 @ 12:22:21
Postat av: Erika

haha de e oklart! de va 22 st som hade sökt de ;)

men ja tyckte vi fick en fin kontakt :D o ja hoppas hoppas hoppas :D

2011-01-28 @ 14:47:46
URL: http://erikasabine.blogg.se/
Postat av: Sara

hej, hon som pluggar med mig sjunger gospel i västerås! ska jag höra med henne??

kram

2011-01-29 @ 08:49:45
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0