:)

Finally har jag slagit mig till ro i soffan!
fick jobba 7,30-21 idag me!
MYCKE MYCKE pengar :D
e inte så fasligt trött heller då jag vet att jag endast jobbar kväll imorn!
dvs att jag får soooova läääänge imorn!

igår när vi hade sådant underbart vårväder, snön smälte och det vart massa blask på gatorna,
just då insåg jag att jag inte har ett par vettiga vår skor! alla skor jag har läcker liksom in, de har ju funkat bra nu när de bara varit snö men när de e blött så blire blöta strumpor för min del!
Iaf jag surfade in på Ellos och hittade ett par sjukt snygga skor, i skinn!
de skulle ha kostat typ 750, men rea chaser som jag e så hittade jag ett erbjudande jag kunde använda mig utav, och det var 40% på dyraste varan så nu kostade dom mig endast 450!
Hoppas hoppas att de passar !
hittade  även entligen ett sånt linne som jag letat efter och velat ha as läänge !





Awesome!

nu ska ja dricka upp colan och sedan ska ja lägga mig i  min underbara säääng :D

se ya

Kommentarer
Postat av: Clara

Vad söt du är! Jag har frågestund på min blogg, och det vore så himla kul om du kunde slänga in en fråga eller flera! Skulle bli jätte glad verkligen, svarar på allt :D

2011-03-05 @ 11:22:34
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: jhani

sweet blogg =)

2011-03-05 @ 11:43:14
URL: http://yohannaa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0