morning !

nu e jag vaken igen!
fick jobba extra igår igen, så de vart en heldag igår me från klockan 7 till klockan 21 haha
jag hade egentligen inte orken, va sjukt trött hela morgonen!
men har faktiskt svårt att tacka ner till jobb när jag erbjuds att jobba!
jag vill ju tjäna pengar :D

efter grupp mötet igår så fick jag faktiskt tillbaka orken, och när jag cyklade hem igår så var ja pigg ;)
lite jobbigt, för sen när man kommer hem så tar de ju ett tag och varva ner så att man kan somna!

fick iaf prata me min Raggeliraggan igår!
har ju inte snackat med henne sen i fredags, och detta är ovanligt då vi brukar höras varje dag i annat fall :D
fick höra om fredagens bravader, samt om flytt och hennes nya jobb! skit kul för henne att hon finally kommit iväg till sthlm precis som hon alltid velat :D

ne nu måste ansiktet på innan jag drar till jobbet!

idag slutar jag fyra, och ska inte jobba en sekund längre!

se ya

Kommentarer
Postat av: Denisé

fin blogg :)

2011-03-03 @ 12:10:06
URL: http://gaysomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0