snooz

haha idag e jag lite seg! snozade typ i 45 min! haha
som de va skönt!
ska bli skönt att bara jobba till 4a haha inte för att jag brukar jobba längre, men nu efter i måndags och i onsdags då jag jobbade båda turerna så känna det väldigt ojobbigt att jobba till 4a !

skönt att hårt arbete gjort mig tacksam ;)

igår vart de inte så mycke blogga!
jag kom hem, fixade me telefonen, jag hade ju hämtat mitt nya skärmskydd och mobilskydd!
de e ju inte världens kvallisort på mobilskyddet men de duger jag är nöjd :D

sedan vilade jag en stund, tog mig till dushen och efter det så lagade jag pannkakor !
nam nam
pannkakor är även en utav sixtens favoriter, så han och jag myste i soffan och käkade pannkakor ihop haha

ne nu fix, sedan off to work!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Jag tyckte att delade turer var så jäkla drygt att jobba.



Tackar, det är kul att få jobba med det man själv kan stå för och som man tycker om. Har även startat min lilla webshop igår också. Så det sker en del nu :D



God helg!

2011-03-04 @ 14:39:01
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Clara

Gud vad söt du är! Jag har frågestund på min blogg, skulle du kunna slänga i någon fråga? Svara på allt!

Skulle vara jätte snällt :D

2011-03-04 @ 19:20:28
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0