Stylisterna



jo jag sitter med tvn på denna morgon också, och såg reklam om stylisterna, jag menar de går ju bara på tv5 play så e de verkligen någon som kollar på de ?
jag göre iaf inte haha
detta program e bojkottat precis som årets big brother!

aja gick upp extra tidigt ida, för jag börjar 7 ist för halv 8a :D
plus att jag behövde laga mat nu på morgonen, jag kollade igenom matlådorna i frysen igår kväll och kände mig så sjukt oinspirerad, bläääk
visst e de saker som jag egentligen gillar men hade ingen lust att varken käka, kålsoppa, köttfärsgratäng eller pasta med tonfisk och tomatsås! ujuuu

så jag tog mig upp vid kl 5 och lagade iordning fläskkotlett med bönor, broccoli och ärter ;)
gjorde såsen på spat som blev av köttet! nam nam nam va god den vart!

ne nu ska jag borsta tänderna och sedan ska ja cykla iväg till jobbet! :)

se ya

Kommentarer
Postat av: Mylaugh

fin blogg<3

sjekk ut vår !

2011-03-04 @ 15:01:04
URL: http://mylaugh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0