Tillfredsställelse!

För det första så kunde jag sova ända till kl 10 imorse! sjukt skönt och behövligt!
Sedan hade jag ju bestämmt mig för att jag skulle städa idag!
tog verkligen tag i det då jag får besök imorn av mammsen, patrik, anton och sis :D
annars hade jag nog struntat i det haha
men fy fasiken vad skönt det är nu när det är gjort!
finally känns de hemma trevligt här igen, och jag slipper se allt jävla katthår haha
man kunde nästan tro att jag samlade på katthår här innan!
sängkläderna är vädrade och bytta! mhmm
och hela lägenheten skiner!
kommer bli sååå skönt att komma hem trött ikväll efter jobbet och bara njuta av att vara hemma!

nu tänkte jag fixa iordning mig, och sedan ta en promenad med katterna!
känner ju mig så elak när jag e borta hela dagarna och jobbar!
dom blir nog uttråkade!
så ska ge dem lite  extra tid idag!

satt även på balkongen förut med en kaffe och  en cigg!
för en stund då jag bara njöt av solen och kollade på den blåa himlen med några få vita moln, så kändes det verkligen som vår!
det luktar vår ute!
sedan tittade jag ner igen och såg all snö!
men den gör mig knapt något längre, då jag ser att den är påväg att försvinna :D

Happy happy!

se ya

Kommentarer
Postat av: Maria

supersnygga skor du har i headern!! :)

2011-03-05 @ 17:16:48
URL: http://marvelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0