007

Har haft en väldigt trevlig dag!
den startade med jobb, sedan cyklade jag hemåt!
och där hemma väntade Mamma, Patrik, Emma och Emilie på mig!
vi körde ner på stan en sväng, mammsen skulle handla lite på twilfit!
sedan bjöd hon på donken, där förövrigt hon och Patrik satt och smuttade på endast salt haha
de går på pulver diet en vecka, så de får bara dricka ;) haha
aja e faktiskt ganska amazed över att de pallar, för de vet jag inte om jag skulle göra!
ska väl prova nån gång när jag e rik haha de e ju så jävla dyrt !

det är mycket jag ska göra när jag blir rik, jag ska köpa min en bäddsoffa, jag vill ha mysiga balkong möbler, jag vill även sätta upp marqis (stavning) tyg på balkongen, jag BEHÖVER en ny cykel, jag vill ha nya gardiner, jag vill måla om badrummet och garderoben, jag behöver ett nytt matbord där de får plats 6personer!
behöver ett väggfäste till tvn, och även en tv bänk, vill ha en tavla till vardagsrummet, och ja vetifan vad mer men mer är det!

Det kommer det kommer!

njuter till fullo av att jag är ledig imorn, har planerat en uppesittarkväll!
har startat denna med 007 die another day!
förjävla bra Film!



Pierce Brosnan är SÅ min James bond!
men det har ju varit fler skådisar som ägt den rollen genom tiderna!
vilken är din James Bond?

tänkte fortsätta med mannen i järnmasken, för det är en film jag iaf tyckte om för många år sedan!
men vi får se om jag blir uppe tills dess!
den börjar ju trottsallt vid 23 och jag är redan trött haha
URSH va otroligt vuxen och tråkig jag är!
ska försöka med att inte lägga mig innan 00:00 ;)



se ya

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej har en fototävling på bloggen och du kan vinna ett bloggsvar ! Var gärna med och förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer :)

2011-03-07 @ 10:27:25
URL: http://amandaliikamaa.webblogg.se/
Postat av: anna

fin blogg! :)

2011-03-07 @ 14:04:39
URL: http://annastinajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0