älskar att snooza!

de e tur att jag ställer första alarmet på kvart över fem, andra alarmet 25 över 5 och sista alarmet 5,30!
jag gillar ju att kunna snooza den där kvarten! och idag snoozade jag faktiskt ända tills tio i 5 haha
jag va så trött! har liksom träningsverk i hela kroppen haha!
de e bra att ha en seg jävla cykel så att man får kämpa sig till och från jobbet varje dag!
sedan är de ju fint att man går runt till kunderna på mitt jobb!
man får en massa motion utan att ens tänka på de!

blev förlängd idag så jag går till halv 4a ist för  halv 1 idag!
men det kommer bli en nice dag!
när jag kommer hem så ska jag bara slappa järnet i soffan! kanske ta en promenad me katterna innan jag börjar slappa ;)

se ya

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej :) Kika gärna in min blogg och bli daglig läsare!

Läs, Njut & Kommentera :)



Blogg: www.Liindaazz.blogg.se



Puss :* //LINDA

2011-03-09 @ 09:43:10
URL: http://liindaazz.blogg.se/
Postat av: EmizZ

Snygg blogg! :) Allt bra? Kram ^_^

2011-03-09 @ 11:58:00
URL: http://emlovethailand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0