Fix och trix!

Tog tag i städningen av garderoben idag!
hade liksom flyttlådor kvar där inne sen flytten den 3e januari ;)
såna lådor som jag ville gå igenom innan jag ställde ner dem i förrådet !
en utav lådorna innehöll gamla foton från min barndom!
sjukt skoj att titta igenom!

ballerina redan då!



diggar även min syster när hon var liten sjukt rolig på bild!



när jag ändå var igång med garderoben så passade jag på att hänga upp kläderna på ett anorlunda sätt än innan!
i färgordning!
vet inte om jag blev så nöjd!
tror de e lättare att hitta och de hänger, klänningar tröjor och allt annat för sig! men men vi får väl se om jag ändrar tillbaka om ett tag!



nu ska ja bleka utväxten med Poly blond spray!
vilket jag är sjukt nöjd med! sliter inte alls lika mycket på håret som andra blek produkter!
och fungerar kanon bra på sommaren när du ligger på stranden i solen!
nu vinter tid så får man använda hårfönen! :D



se ya

Kommentarer
Postat av: Linn Engström

Har hört att den sprayen ska vara bra och att den inte sliter mcyket, men ger den bra resultat? :)

2011-03-07 @ 17:21:20
URL: http://pusslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0