Helt fucking amazing!

Är det inte helt amazing! senast tidigare ikväll så pratade jag om mina smycken som försvann med min plånbok i zachyntos och om hur ledsen jag var över detta!
samma år som jag varit där så fick jag ett mejl av någon där de stod att hon hittat min plånbok och att hon ville skicka den till mig, jag gav min adress och frågade om mina smycken fanns kvar i plånboken, då jag trodde någon snott den ifrån mig... väntade och väntade men fick inte svar tillbaka, trodde de va någon som försökte lura mig.

Idag när jag av misstag går in på min gamla mejl så ser jag ett mejl där de står REMEBER YOUR LOST PURSE???
jag tittar i mejlet och den här tjejen skriver att hon inte är på zachyntos längre, utan hon fick snabbt flytta hem för att hon var sjuk, och först nu har hennes tillhörigheter kommit hem till henne, hon vill så gärna skicka tillbaka min plånbok, hon har även bifogat denna bild, som bevis på att hon har den.



Jag sitter här och gråter, jag trodde dessa smycken var borta för evigt.
allihopa har en speciell betydelse, och en plats i mitt hjärta!
för mig vore de som en dröm att få tillbaka dessa, så jag har gett henne min adress nu, och får väl hoppas på de bästa!
man kan ju känna att denna människa kanske ville lura mig, men liksom korten är ju spärrade för länge sen, och hur ska hon kunna göra något med min adress, och om denna människa nu var ute efter detta, varför skriver hon efter två år, och varför har hon inte sålt smyckena!

går detta vägen så finns det ett bevis på att det finns goda människor här i världen.
jag är faktiskt inte ens säker på att jag hade gjort samma sak som henne, så nästa gång så ska jag ta allt steget längre och försöka vara en så underbar människa som hon!

nu måste ja sova!

se ya

Kommentarer
Postat av: Roggan

Åh jag blir så glad för din skull!!!!

2011-03-19 @ 10:46:12
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0