HEY !!

jag missade nog att blogga igår utav någon anledning ;) dont know why!
förmodligen för att jag jobbade kväll ;)
fick gå på den andra sidan igår, jag går ju vanligt vis på blåsbo sidan, men igår hade jag en tur till 20,30 och då får man gå på krutis!
gick väldans bra, men detta kanske beror på att jag endast behövde gå utefter en gata hela kvällen haha
men jag hittade knappt fram till en början ;)
men de var trevligt, nu får jag hoppas på att gå någon dag där också så att jag blir van påriktigt :)

haps har ju hoppat in och jobbat extra idag också!
ska iväg på en avlösning på 4a timmar!
sjukt nice!
:)

fick även e chock igår, då jag insåg att de tider jag jobbat och de tider jag har kvar på detta schema fram tills vecka 12, blir hela 161 timmar!
dvs att vecka 13 då det nya schemat börjar och det är den 28e, 29e, 30e, och 31a mars så kan inte jag jobba!
man får enligt bemanningstjänst inte jobba mer än 165 timmar i månaden, för då behöver de ju betala kvalificerad övertid och de har de ju ingen lust me haha
nice iaf!
för då ska jag vara ledig nästan hela vecka 13, sa till om att jag ville jobba på söndagen iaf för då e de ju åtminstone ny månad så då spelar de ju ingen roll ;)
men under den veckan hoppas jag med att hinna med en del!
har bett mamma att vara barnvakt till mina små pojkar!
så jag kan åka tills sthlm till roggan axel och erik :D
fundrar även på att ffråga om lån av farmors bil så jag kan hälsa på marklund och Emily :D

vi får se hur allt blir! jag har ju lite tid på mig att fundera :D

ne nu ska ja sminka mig och sedan cyklar jag iväg :D

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0