Lyckorus!

Asså nu e jag helt hypad!

för de första så fick ja hoppa in o jobba kväll!
de kanske inte verkar så jätte skoj då jag egentligen va ledig ida!
men asså  jag hade redan varit ledig klart runt 12!
jag fick ju sova ut, och jag hade druckit kaffe me Chatrine!
hade jag varit hemma hela dagen så hade jag blivit otroligt rastlös!
plus att jag nu jobbat 167 timmar, så de e iaf 2 h kvalificerad övertid ;)
man får hoppas de hinner bli lite mer :)

sedan när jag kom hem så kollade jag min mejl i hopp om att ha fått svar från zachyntos!
vilket jag hade fått!
hon skrev att hon hade skickat min plånbok idag, och att hon imorn skulle opereras, och hoppades få höra från mig när och om jag fått plånboken tillbaka!
AWESOME!
jag hoppas verkligen att detta är på riktigt, för för mig så verkar detta overkligt!
men vem orkar jävlas med någon efter två år!
och för vilken mening!
jag tror faktiskt att detta är en sån här människa som det finns få om på denna jord!
någon som bryr sig, där det inte ens ger henne något tillbaka!
UNDERBART!

sedan fick jag ännu en underbar nyhet!
Irene skrev till mig!
hon hade tydligen fått brev från ryanair!
där det finally stod att vi skulle få tillbaka pengar!
YEEEEEYYY!
13 tusen skulle vi få tillbaka och dela på sju!
så 1900 får jag den här veckan! även om det bara är hälften av summan jag la ut så är jag glad!
trodde inte att jag skulle få något!
äntligen har ryanair tagit ur fingret ur röven och rättat till de här!
de tog ju bara över ett år! haha

detta extra tillskott i kassan är behövligt för min del!
då jag denna månad har dubbla hyror!
och skulder lite här och där!
SKÖNT!

nemen ja e ledig imorn så nu ska ja sätta igång någon film, och sedan lägga mig i min myyysiga skööööna sääääng !

se ya

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha yeeeey grattis! :D Härligt!

2011-04-20 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0