mhmm!

Nu sitter jag och myser i soffan!
la i blondsprayen förut, och det vart någon nyans ljusare, kanten mellan de blekta och min utväst är iaf inte lika skarp nu vilket jag är nöjd över!
sedan så la jag i jasmin olja blandat med olivolja i håret! efter dushen och fönen så lever mitt hår igen! det är tungt och väldigt glansigt :D
att rekomendera!

hade ju även mys me mina stackars katter idag! haha
vårbadning stod på schemat!
de behövdes då de både hade lite mjäll, plus att sixten va lite flottig i pälsen då han inte tvättar sig tillräckligt haha

stackars mina katter! dom va pissed på mig ända fram tills de hade torkat!



ursh kolla va mycke hår de va i badkaret efter att bara den ena katten badat :S
har även borstat dem när de var fuktiga då försvinner mycket utav underhåret :D
nu e dom fina mjuka lena och nöjda :D

fick för mig att jag skulle prova mitt bena igen! men med löshåret!
det vart awesome och denna frilla kommer säkert vara en av m ina favoriter i vår :D





se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0